tiistai 5. helmikuuta 2013

Haasteeseen vastaus

Haasteen säännöt:
Kerro 11 asiaa itsestäsi - vastaa haastajan 11 kysymykseen - keksi 11 uutta kysymystä - haasta 11 bloggaajaa - kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

Otinpas haasteen vastaan nyt kun mut on jo 2 eri ihmistä kerta haastanut.;) Sori Hanna kun en sun haasteeseen vastannutkaan, kun aika oli silloin niin kortilla! :(
Nojoo faktoja musta itestäni siis, vaikka yleensä vaan koirista kirjoittelenkin.

1.Rakastan pukeutua kollareihin ja poikakaverin huppariin ja lähtisin ne päällä kouluunkin jos vaan olis pokkaa.

2. Tykkään bilettää, mut yleensä valitsen silti koti-illan kepon ja koirien, tai jonkun ystävän kans. Poden niin kaameeta krapulaa yleensä aina, että siks jätän piletykset vähemmälle.;)

3. En oo oikeesti niin huoleton ihminen aina vaikka saatan niin antaa ymmärtää. Mua stressaa välillä aivan pienetkin asiat, kuten kämpän sotku tai koirien harjaus.

4. Oon tosi kranttu kouluruuan suhteen: En tykkää oikeen mistään siellä tarjolla olevasta.

5.Oon oikeesti tosi herkkä ihminen, vaikka moni mua jotenkin koviksena vissiin pitääkin?! Joskus otan itteeni asioista, mistä itekin oon saattanut heittää läppää. :D

6. Oon ihan ylihuolehtivainen mun koirien suhteen. Pelkään jokapäivä kuollakseni että niille sattuu jotain ja välillä saan kuulla mun huolehtimisen menevän jo vähän ylikin. Hevosen menetys oli niin kova pala, että en kestäis jos mun karvateille sattuis jotain.

7.Oon ihan hirveä mammantyttö; soittelen äitille vähintään 4krt viikossa vaikkei mulla olis mitään asiaakaan.:D

8.Rakasten roskaruokaa,karkkia,sipsejä,jäätelöä jne. Jos vaan voisin niin eläisin niillä!!

9. Stressaan painoa ja ulkonäköä paljon ja aina kun nään jonkun ihmisen ketä en oo pitkään aikaan nähnyt, pelkään että hän ekana aattelee mun lihoneen ihan törkeesti. Melkosta palloilua siis mielitekojen ja terveellisen syömisen ja liikunnan kanssa. :D

10. Mulla on 4 vuotta vanhempi sisko ja 7 vuotta vanhempi veli. Hassua, mutta kumpikaan ei tykkää eläimistä. :D

11. Viimeseen en keksinyt ite enää mitään joten käskin Tommin sanoa jonkun faktan musta: "Oot tosi eläiväinen ja suorastaan energiaa pursuava. Oikeastaan et haluis koskaan olla kokonaista päivää tekemättä yhtään mitään". =D

Minulta haluttiin kysyä seuraavaa:

1. Suosikkivuodenaikasi? Miksi?
Talvi varmaankin, koska koirien kanssa on silloin kaikista mukavinta lenkkeillä ja tykkään lumesta.
2. Rasittavin arjen askare tai kotityö?
TISKAUS!! Siksi kepo hoitaa sen yleensä. :P
3. Onko sinulla ja koirallasi joitakin toistuvia tapoja, "yhteisiä juttuja", rutiineja tai keskinäisiä hellyydenosoituksia? Millaisia?
Lumi tulee joka aamu ja ilta sänkyyn mun ja kepon väliin hellittäväksi ja pusuttelemaan meitä. Leevin kanssa vietetään iltasin laatuaikaa sohvalla löhöillen; se kun nykyään tykkää niin kovasti rapsuttelusta eikä enää könötä vaan sängyn alla murjottamassa;).
4. Liitä tähän joku kuva, johon liittyy jokin rakas muisto ja kerro mistä on kyse.
Mun oli pakko liittää kaks kuvaa. 
Tässä elämäni hevonen
Lihors "Lihis"
Saku ja minä vuonna 1995 <3
















Lihis oli maailman hienointa mitä mulla on koskaan ollut. Sen menetys oli jotain niin sanoinkuvailemattoman kamalaa, että en tiedä oonko päässyt siitä yli varsinaisesti vieläkään. Lihis jouduttiin siis lopettamaan 2008 jalan murtuman takia.
 

Saku oli meidän perheen yhteinen koira. Iskän metsästyskaveri, mun agility ja toko kaveri ja muun perheen seuralainen. Saku jouduttiin lopettamaan 2009 melken 15vuoden iässä.

 5. Millä lailla hemmottelet itseäsi?
Yleensä ostan jonkun uuden vaatteen tai sit syön jotain hyvyyksiä.
6. Suuruudenhulluin koirahaaveesi (joku harrastuksellinen tavoite, toisen/kolmannen koiran ottaminen, toiseen rotuun vaihtaminen... taivas rajana tähän vastauksia keksiessä)?
Mun haave on saada molemmista kessukoista agilityvalioita. Myös Tk1 koularin haluan Leeville ja Lumista tietty muotovalion ja mielellään kansainvälisen valionkin. :) Haluisin myös joskus osallistua agilityn sm-kisoihin!
7. Millaiset asiat saavat sinut kiehumaan raivosta?
Ihmiset, jotka ei saa sanottua mitä haluaa!!!
8. Linkitä tähän vaikka Youtubesta jokin sellainen musiikkikappale tai vaikka video, joka saa sinut miltei taatusti hyvälle tuulelle.
 LINKKI Nyt mua naurattaa kovastikkin. Jostain syystä tuolloin ei naurattanut. ;)
9. Jos pitäisi heittäytyä luovaksi ja tehdä jokin hengentuote, laulaisitko/soittaisitko, piirtäisitkö/maaalaisitko vai kirjoittaisitko? Vai jotain muuta? Miksi?
Laulaisin. Tykkään laulaa vaikkei mulla nyt mikään erityisen upee ääni olekkaan. :D
10. Mitä vielä haluaisi harrastaa/kokeilla koirasi kanssa?
Lumin kanssa tokoa! En vaan saa itestäni irti tällähetkellä intoa alottaa sen kans, kun on niin hömelö ja yrittää tuhatta asiaa saadakseen sen yhen ainoan namin. :D
11. Onko koirallasi tai sinulla itselläsi joku julkisuuden tai historian henkilö, jonka kanssa yhdennäköisyys on jo aika hämmentävää? (kysymyksen innoitti Lunan legendaarinen Lauri Tähkä-poseeraus :D).
Ei ole. :D

Valitettavasti nyt on jo oikeestaan kaikki bloggaajat haastettu, joten en ainakaan nyt laita tätä eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti